Távfelügyelet
Modemes kapcsolat (GSM vagy dedikált telefonvonal) az UPS és a Riello UPS Service Center között. Abban az esetben az UPS automatikusan hívja a Szolgálgató Központot, mely értékeli a küldött paramétereket, és meghatározza a hívás fontosságát (megkülönbözteti az egyszerű riasztást és a valódi hibát), ezzel egyidejűleg továbbítja a riasztást faxon, e-mailben vagy SMS-ben az ügyfél számára.
Előnyök
A TeleNetguard segítségével a Szolgáltató Központ képes beavatkozni ha ismeri a probléma természetét, ezáltal lerövidíti a megoldáshoz szükséges időt. A rendszer is rendszeresen közvetít több mint 500 UPS paramétereit a Szolgáltató Központ felé, mely segít megelőzni minden olyan meghibásodást amit az elöregedett alkatrészek okozhatnak. Ez a szolgáltatás a nap 20 órájába és a hét 7 napján figyeli az UPS-t.